FIT.nl

Opdracht: Op welke kleine verandering wil jij je een week gaan richten?

Ik kreeg vandaag een mail met hoe blijf je gemotiveerd? Ik denk dat ik wel gemotiveerd ben en blijf. In mei 2019 gaan we naar Turkije en wil ik er goed uitzien in mijn zwemkleding. Tegenwoordig kleed ik mij het liefst aan: broek t-shirt (oversized). Ik kleed mij nooit in zwemkleding. Dus mijn ultieme doel is zoveel afgevallen zijn dat ik goed voor de dag kom in Turkije. Maar deze opdracht in de mail sla ik ook niet over:

Mijn doel:
Ik ga deze week letten op dat ik niet te veel tussendoortjes eet

Wanneer ga je beginnen?

_Dinsdag 11 september t/m 18 september _

Wat is de beloning?

Ik mag voor mijzelf iets leuks uitkiezen bij Aliexpress

Succes! Leuk doel. :slightly_smiling_face:

Goed bezig! Perfecte manier om stok achter de deur te hebben!
Hoe ga je dit meten?

@Jasper Ik houd mijn calorieën bij in de app: MyFitnesspal. Hier kan ik goed zien of ik mijn calorieën haal en dat ik niet te veel snack :slight_smile:

Dag Dianne,
Ik ben Frits en ik ben al 65 jaar maar ik train zo’n 6 uur per week krachtsport, daarnaast zo’n 1,5 uur cardio en nog 2 uur sportschool.
Mijn gewicht was ook veel te veel en ik ben begonnen met:
Géén alcohol meer, géén zoutjes of chips, geen snoepjes, koekjes en chocolade. Verder wel goed eten, weinig vet en minder suiker in de koffie/thee.
Het resultaat was 7,5 kilo in 5 maanden kwijt en nu ben al 9 kilo kwijt.
Heb al nieuwe broeken moeten kopen. Dus wanhoop niet, pas je voedingspatroon aan en de rest gaat vanzelf, zeker als ook nog traint.
Groet, Frits

Netjes!! Zo zie je maar dat al die ‘kleine’ beslissingen elke dag leiden tot grote dingen :smiley:

Dit vind ik een mooie :slight_smile: Ik vind het zelf lastig om een goeie manier van belonen te vinden, denk dat ik je voorbeeld ga volgen!