FIT.nl

Noortje duikt de gym in

Hallo allemaal,
Hierbij even de tijd om mij voor te stellen. Ik ben Noortje en 35 jaar “oud”. Werk full time op de operatiekamers in een ziekenhuis. Heel mooi werk, maar ook erg onregelmatig. Door de onregelmatigheid is mijn eet en sport patroon aardig tot een dieptepunt gedaald. :persevere:En dus na jaren lang allerlei pogingen te hebben gedaan om af te vallen (met succes en zonder succes) was ik na mijn zomervakantie weer eens opzoek gegaan naar een methode om blijvend af te vallen, te sporten (in welke mate dan ook) en een andere mindset te krijgen. Zo kwam ik op de site van Fit.nl. Na veel te hebben gelezen op de site heb ik het boek aangeschaft, de app gedownload etc. En ik heb er zin in. En door jullie verhalen word ik erg enthousiast en hoop dat ik daardoor ook de juiste mindset kan houden. Mijn doel is om in 6-9 maanden 10 kilo af te vallen, me lekkerder te kunnen bewegen en me fit te voelen.
Per 1 september ga ik via mijn werk fitnessen, dus tot dan hou ik het bij voetballen, wandelen en ik heb het hardloopschema voor beginners geprint :slight_smile: .
Heel veel succes allemaal en tot op het forum!
Groet,
Noortje

Leuk dat je jezelf voorstelt en goed dat je zo gemotiveerd bent!

Dat zijn mooie doelen trouwens :slight_smile: In theorie zeker haalbaar.

Voetbal je wedstrijd of voor de fun?

Trouwens, 35 is niet ‘oud’, maar juist level 35 :smiley:

Thnx hoop ook echt dat ik mijn doelen ga halen, maar daar vertrouw ik ook wel op.
Ik voetbal wedstrijd, maar wel de 35+ competitie. Wat inhoud 7 tegen 7 op halve veldjes :smiley:.

@Noortje.007,

Hey mooie van veranderen (sporten,afvallen, etc etc) is dat je er elk moment mee kunt starten :blush::+1:t3:.

Jij hebt de eerste stap gezet, dat is de belangrijkste. En mbt je mindset, lees anders nog eens het item over motivatie op dit forum. Staan veel goede tips om je goede mindset vast te houden💪🏼

Welkom hier en Grtz

Thnx voor je bericht. Heb het stuk over mindset gelezen en idd ik herken mezelf echt. Go for it!

@Noortje.007,

Goed zo. Mindset vasthouden en go idd! :muscle:t3:

Ben je er al mee gestart? Vind je het leuk?