FIT.nl

Nieuwe voorstelronde van Kirsten

Hi!

Volgen doe ik Fit.nl al aardig lang, maar nu werd het ook eens tijd dat ik me hier voorstel! Ik ben Kirsten, 25, en begeef me inmiddels al zo’n 10 jaar in de wereld van fitness. Via danslessen bij de sportschool kwam ik in aanraking met Body Pump, RPM en de cardio in de fitness. Al snel wilde ik meer en ging ik me verdiepen in krachttraining. Vanuit die interesse heb ik een aantal jaar gewerkt als bootcampinstructeur en Personal Trainer. Heel gaaf om mensen op die manier te helpen en te begeleiden!

Tijdens mijn studententijd (MSc gezondheidswetenschappen) was ik sportief gezien het meest actief: toen kwam ik zo’n 5 à 6 keer in de week in de gym. Door een fulltime baan, een uur fietsen naar m’n werk en wat andere prioriteiten ben ik nu al blij als ik 2 à 3 keer per week het krachthonk binnenstap.

Sporten is voor mij niet alleen een vrijetijdsbesteding of hobby. Mijn werk staat ook vol in het teken van sporten en bewegen! Ik werk namelijk bij Kenniscentrum Sport: het kennisinstituut rondom sporten en bewegen. Via ons platform Allesoversport.nl delen wij heel veel kennis en informatie over bewegen. Zo ook ons nieuwe e-book vol met tips over het starten én volhouden van bewegen. @j.vandermark heeft hier ook nog aan meegewerkt! Het e-book is gratis te downloaden op onze site. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Ik vond het in ieder geval heel tof om te maken.

Ik ga me eens verdiepen in dit mooie forum. Om mijn eigen kennis te delen en vooral ook om weer van anderen te leren. Spreek jullie snel!

Hoi Kirsten,

Leuk dat je zelf zowel les hebt gegeven en zelf sport. Gezondheidswetenschappen is een interessante studie.

Het is een mooi e-book geworden. Goed uitgewerkt, met handige tips.

Ik heb hem gedeeld bij mij op het werk in het Vitaliteits team.
Bedankt voor het delen en welkom hier…

Nice @kirstendeklein! Welkom op het forum en leuk dat je het deelt.

Hoe gaat het met je eigen training @kirstendeklein? Wat zijn momenteel je doelen/uitdagingen? :slight_smile: