FIT.nl

Nieuw in deze community


#1

Hallo,
Ik ben Adrie en ben sinds mijn knieoperatie in 2016 flink zwaar geworden 95 kg.

Toen besloten om af te gaan vallen met Sonja. Weeg nu 82 kg voor de vakantie 79 kg.
En sinds circa 4 maanden ook met krachtsport begonnen in een sportschool. Ik heb ook wat spullen thuis om te trainen.

Het gaat goed. Ik voel dat ik sterker word, maar zie zoveel verschillende oefeningen in de sportschool en wil mij verder in deze sport verdiepen vandaar dat ik mij hier heb aangemeld.

Verder heel mijn leven gesport: voetbal, judo, kempo, tennis, marathon lopen en nu wielrennen en krachtsport dus…

Groet Adrie!


#2

Hi @Sensa

Welkom bij de FIT.nl community :slight_smile:

Mooi dat je al zoveel bent afgevallen! Knap zeg!

Ik ben benieuwd wat je motiveert. Hoe is je dat gelukt?

En welke vragen heb je over oefeningen? Heb je onze oefeningenbibliotheek al gezien? Daar kun je denk ik sowieso veel van leren qua spiergroepen + de uitvoering.


#3

Hoi Adrie, wat goed dat je al zoveel bent afgvallen! En dat je nu ook aan het trainen bent geslagen. Hoe vaak doe je aan krachttraining en heb je iemand die een schema voor je heeft gemaakt of je begeleidt?


#4

Hee Jeroen
Ik ben dmv Sonja bakker in 1e instantie afgevallen.
Nu train ik 3 a 4 keer in de sportschool met krachttraining met een dieet en trainingsschema.
En nog 1 keer fietsstraining en in het weekend ong 150 km fietsen
Best wel pittig eigenlijk
Hoop dat ik dat vol houd.
De oefeningenbibliotheek ziet er goed uit, daar kan ik wel mee uit de voeten.
Verder kan ik hier veel gaan opsteken denk ik.
Mijn doel is om een goed getraind lichaam te krijgen.
Groet adrie


#5

Ha Theodoortje
Ik train nu 3 a 4 keer aan krachtraining en 1 keer fietstraining en in weekend altijd 15o km op de racefiets.
Maar wil eigenlijk helemaal naar krachttraining en gaan werken aan een strak lichaam.
Een ex bodyuilder en nu crossfitter maakt mijn schema.
gr adrie


#6

Nou dat klinkt intensief! Belangrijkste is om te doen waar je je goed bij voelt, dus als dat lekker fietsen is vooral blijven doen! En als je kracht leuker vindt dat gewoon doen! Hopelijk krijg je een schema waar je zin van krijgt om aan de slag te gaan, succes!