FIT.nl

Muziek suggesties voor het trainen?

1,5 uur per training, 6 keer in de week met een koptelefoon op… Dat is een behoorlijke tijd dat ik naar muziek luister :stuck_out_tongue:. Heb mijn eigen playlist op het moment te vaak gehoord… Ik ben benieuwd naar wat voor soort muziek jullie luisteren tijdens het trainen?! Ik ben op zoek naar wat extra input, sta overal voor open :slight_smile:.

Zelf ben ik erg van de techno en EDM tijdens het trainen, als ik voor de zware sets ga ook nog van de wat lompere muziek :sweat_smile:.

Ik heb ‘Overwerk’ pas ontdekt. Aanrader :slight_smile:

Zie op YouTube bv ‘Canon’ of ‘Tocata’

Oeh nice, ga ik even checken :slight_smile:

Ik luister laatste tijd de setjes van Miss Melera: https://soundcloud.com/missmelera

Nederlands trots in vrouwen technoland.

Metal. Geloof me, je gaat als een jecko :wink:
Eigenlijk alles waar een beetje tempo in zit is lekker om te sporten toch?

Wat voor Metal? Heb je artiesten die je prettig vindt? Lijstjes? Wil wel eens proberen! :slight_smile:

Op spotify staat een lijst genaamd adrenaline workout. hier staan aardig wat nummers in voor tijdens het sporten! In het begin wel even wennen…

Ga ik vanavond eens checken hehe :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nog nooit verdiept in Metal eigenlijk, normaal gesproken niet zo’n fan van maar ga zeker een kijkje nemen naar die afspeellijst!

Ik vind Summer Shredding van Kevin Pham op Spotify zeker een aanrader trouwens!

Lekkere update: https://www.youtube.com/watch?v=S3U2_gGxydY

Disco swingen in de gym :grin:

Lekkere RAW Hardstyle Malice, E-force, Warforce, Miss K8, Gun’s for Hire etc. kun je heerlijk op trainen :slight_smile:

Nieuwe Gabriel Ananda natuurlijk :smiley:

Ik luister soms ook wel podcasts over sport of ICT, maar merk ook wel dat het mij uit mijn focus haalt.

Twidl technosetjes natuurlijk :smiley: Even reclame maken.

Nice! ga ik ff proberen :slight_smile:

Wat voor muziek train jij behalve je eigen setje mee @Loes ?

Stiekem luister ik mijn eigen setjes nooit terug, haha. Vreselijk vind ik dat.
Ik luister vaak nieuwe technotracks als voorbereiding op setjes en anders takke-herrie op veel te hoog tempo of een metal-cdtje :hear_no_evil:

Ik heb een playlist voor krachttraining en daar staan voor mij toepasselijke nummers in.
Ik hou van zware rock, groot reggae liefhebber tot hiphop waar ik ook veel op sport.
Of qua tekst of qua muziek opzwepend, inspirerend of gewoon toepasselijk voor de oefening.

Fistful of Steel - Rage against the Machine
Friends and Traitors - Raised Fist
Make yourself - Incubus
Go with the flow - Queens of the Stoneage
Wait and Bleed - Slipknot
My own summer - Deftones

Ik luister naar hardstyle tijdens het trainen

Ik luister regelmatig op www.nederland.fm naar de slamfm buttons.
Deze heb je in “slam non-stop” - “slam hardstyle” - “slam juize” en “slam mixmarathon”.
Allen zonder geouwehoer tussendoor.

Nice, ik luister naar techno setjes of podcasts over training/politiek/economie.

Ik ken mij ook aardig opfokken over de politiek, dus misschien is dit wel perfect tijdens een workout :stuck_out_tongue_closed_eyes:

hahaha moest hardop lachen :stuck_out_tongue:

hahahah :joy: