FIT.nl

Member van de maand: win jij de FIT Methode?

Elke maand verloten we het boek de FIT Methode onder de nieuwe actieve leden van de FIT.nl community! In dit topic maken we de ‘winnaar’ bekend :tada:!

De winnaar van juni is geworden (tromgeroffel…) @Soldier.of.fitness :slight_smile:
Ik stuur je even een privebericht voor het toesturen van het boek!

We zijn benieuwd wat je ervan vindt :slight_smile:

Super bedankt! Op het moment lied ik een tenniskamp, vandaar dat ik deze week iets minder online ben. Volgende week zou ik zeggen…"i’ll be back " :blush:

De winnaar van de maand juli is geworden…

@Kim :tada:

Ik stuur je even een privébericht voor het opsturen van het boek de FIT Methode :slight_smile:

Wat gaaf, thanks Jeroen! :grinning:

Ik kan al niet wachten tot ik het boek in augustus in ontvangst mag nemen.

Alvast bedankt FIT. jongens en meiden!

De winnaar van de maand augustus is geworden…

@Floris :tada:

Ik stuur je even een privébericht voor het opsturen van het boek de FIT Methode :slight_smile:

Sorry @Lorenzo1990 :smiley: Misschien volgende maand? :wink: Jij had het boek ook al toch?

De winnaar van de maand september is geworden…

@RikM

Gefeliciteerd :slight_smile:

Ik stuur je even een privé bericht voor het opsturen van het boek de FIT Methode :slight_smile:

Woehoee! :partying_face:

De winnaar van de maand oktober is geworden…

@Theodoortje

Gefeliciteerd :slight_smile:

Ik stuur je even een privé bericht voor het opsturen van het boek de FIT Methode :slight_smile:

Oh yeah, super awesome haha!

De winnaar van de maand november is geworden…

@wouterduijndam

Gefeliciteerd! :slight_smile: :tada:

Het boek is binnen, super bedankt voor deze geweldige beloning!!

De winnaar van de maand december is geworden…

@Omerta

Gefeliciteerd!

Super bedankt hiervoor!!
Ik vind het leuk om mensen te helpen, en dan is dit een hele mooie bij komstigheid wat ik zeer waardeer. Maar natuurlijk zal dit nooit een rede zijn of mogen zijn om mensen te helpen. Personen zoals jij motiveren me nog meer om bij te leren en andere mijn kennis over te dragen. Dank hiervoor!!
Het is een top site met top mensen met voldoende kennis over de materie waar een ieder iets aan heeft. :muscle:t3::muscle:t3::heart:

Dankjewel Jasper.:muscle:t3:

Van harte! Mooie prijs en ik kan het weten.

Dankjewel wouter. :muscle:t3:

De winnaar van de maand januari is geworden…

@Theglobalmotivator