FIT.nl

Koppelingen met (nieuwe) Fit trackers

In de FIT methode app kun je bij apparaten koppelen van NEO en google Fit.
Nu heb ik een FitBit horloge en weegschaal en dan kun je die koppeling niet maken.

Maar ik zie wel in mijn virtual gym profiel dat mijn steps worden gemonitord.
En die calorieën die ik daarmee verbrand houd de Food app dan ook bij. Dus die combinatie vind ik fijn want dan weet je aan het einde van de dag als je wat meer of minder moet eten.

Maar als ik een hardloop sessie of fiets sessie maak dan zie je dat weer niet terug.
En dat komt natuurlijk omdat de echte koppeling er niet is.

Maar waarom worden mijn steps wel gepakt terwijl er geen officiële koppeling is.

normaal blokkeer ik veel in mijn digitale wereld maar hier wil ik juist dat de koppeling er komt, immers FitBit logt mij toch al en daar kan ik niets aan doen. daarnaast is het voor een goed doel.

Dus de grote vraag waarom er nog geen andere koppelingen zijn en de andere vraag kunnen jullie met andere partijen praten hierover om deze alsnog te maken?
Of ligt dit marketing technisch gevoelig bij de NEO producten?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord hier niet op weet. Het beste is om even een mailtje te sturen naar [email protected]

Er is wel een handleiding met een kort artikel, maar de klantenservice van Virtuagym geeft veel meer duidelijkheid.

Let me know wat eruit komt! Leren we weer van. :smiley:

1 like