FIT.nl

Interview met Rob van Berkel

Vandaag hadden we een interview met Rob van Berkel. Hij is echt een gepassioneerde diëtist met meerdere boeken op zijn naam

Ik vind zijn passie voor zijn beroep en waarheidsvinding super inspirerend. Tijd om hem dus aan een groter publiek te introduceren. Ben je benieuwd? Lees hier het interview: https://www.fit.nl/kijkje-keuken/rob-van-berkel

Heb je nog een specifieke vraag naar aanleiding van dit interview? Laat het dan hieronder achter :slight_smile:

Mooi dat er zo serieus onderzoek wordt gedaan op dit gebied :muscle:
Hebben jullie nog bepaalde misvattingen waar jullie tot voor kort in geloofden en die niet waar blijken te zijn?

Ben benieuwd, denk dat we nog veel kunnen leren van elkaar :smiley:

Leuke artikelen op zn website!

Dat zijn echt serieuze review stukken. Bvb dit stuk over “levensverlengende” anti-oxidanten multi-level marketing rommel. Schandalig dat er wetenschappelijk opgeleide mensen in mee doen. Vakkundig gefileerd door claims door te lopen en te ontkrachtigen. Chapeau!

Goede vraag Maikel, maar ik weet er eigenlijk geen. Nu is het niet zo zwart-wit dat ik ergens wel of niet in geloof. Het gaat met een bepaalde mate van waarschijnlijkheid (en onzekerheid). En wanneer ergens eenmaal een grote mate van waarschijnlijkheid voor is, is daar een sterke onderbouwing voor waardoor het niet snel een misvatting zal worden.

Bedankt Jasper!! Fijn om te horen!!