FIT.nl

Iemand ervaring met forever c9

Morgen start ik met de aloe vera c9. Ben is benieuwd wat het ga geven. Iemand het al is gedaan? Groetjes

Is een detox kuur toch?

Detoxen is geen evidentie voor. In de dieetindustrie gaat het veel om marketing en geld. Ook bij zulke producten.

Wees dus goed op je hoede, of vraag ons om advies. Dus, goed dat je dat doet.

Je leefstijl en gezondheid draaien allemaal om het aanleren van gezonde gewoontes. Dat kost tijd en energie. En dat is lastig. :slight_smile: Daar spelen zulke bedrijven slim op in met een simpele oplossing. Die bijna nooit werkt. Als het al werkt is het eerder een placebo-effect in plaats van een echt werkzame stof.

Ken er enkele die het hebben gedaan. En hebben wat centimeters en kilo’s verloren er door. Heb het ook eerst met men arts besproken wat hij er van vond. Groetjes

Top :slight_smile: Op korte termijn zul je zeker wat verliezen. Maar dat is met elk dieet of methode. Elke verandering qua dieet brengt een korte termijn gewichtsverlies met zich mee. Het gaat er om dat je na verloop van tijd weer in je oude gewoontes valt.

Gezond eten of afvallen moet je niet zoeken in een trucje of een snelle oplossing. Afvallen en gezonder eten kost veel tijd, energie, meerdere keren terugvallen en het is vaak is het handig om hierbij handig om een ervaren coach of diëtist in te schakelen. Dit scheelt je veel tijd en onnodige detoxkuren.

Het is waar wat Jeroen zegt. Afvallen is een langere termijn project geen korte termijn strategie. Ik had er graag iets anders van willen maken, maar dan lieg ik. Zelfs mensen die 1-2 jaar onder een strakke begeleiding hebben gestaan moeten op hun hoede blijven om niet terug te vallen.