FIT.nl

Hoeveel gebruik jij je telefoon?

Veel op social media scrollen is eigenlijk zonde van je tijd. Ik merk dat ik zelf behoorlijk veel op de telefoon zit. Hoe is dat met jullie gesteld?

Ja ik zit gemiddeld 2 tot 3 uur per dag op mijn telefoon. Veel ook voor werk, maar dat kan best wat minder :stuck_out_tongue:

De nieuwe IOS functie met schermtijd geeft wel veel inzicht. Echt een aanrader!

Ik zit (zonder social media) alsnog heel veel op mijn telefoon. Op deze website, Whatsapp, op YouTube, Netflix, podcasts luisteren, foto’s maken, en er gaat veel tijd zitten in collages maken (ik maak van bijna elke dag een fotocollage). Kan zeker minder, maar lukt me slecht als ik het probeer :slight_smile:
Probeer wel vaak mijn internet op maar 3 momenten van de dag aan te zetten.

En hoe probeer je het te minderen heb je daar bepaalde tools voor?

Ik denk over de hele dag zo rond de 2 tot 3 uur.
Voornamelijk even nieuws lezen, appje of mail lezen/ sturen. wat opzoeken dat gaat de hele dag zo door.
Als de fit app aan staat voor oefeningen staat dat ding al snel half uur aan :wink: Net als muziek of podcast luisteren gebruik je de telefoon wel meer maar zit je niet bewust met je hoofd gebogen erachter.

grappug… snap alleen de classificatie niet…, vandaag 1:24 uur sociale netwerken maar heb helemaal geen sociale apps op mijn tel staan :joy:

jammer dat deze niet aantal gesprekken en gespreksduur laat zien of telt als schermtijd

Sinds ik zonder baan zit zit ik er veel te veel mee in mijn handen, en deze leuke site helpt ook niet echt om mijn telefoon opzij te leggen :joy::joy::joy::joy: