FIT.nl

Hoeveel eetmomenten houd jij aan?

Hoeveel eetmomenten houd jij aan op een dag?

Dus bijvoorbeeld:

1. Ontbijt
  2. Tussendoortje
  3. Middageten, etc.

Heb jij dat voor jezelf in kaart en wijk je hier wel eens van af? Wat vind jij prettig? Ik ben benieuwd!

Ik heb een tijd 6 eetmomenten gehad maar dat werkt niet helemaal als je eens weggaat of buitenshuis moet werken ( ik was fulltime gastmoeder dus altijd thuis )
Nu ik een tijdje buiten de deur gewerkt hebt merk ik dat drie keer per dag toch beter is omdat je anders constant een knorrende maag hebt.

Alleen om 4 uur dan heb ik het vaak even moeilijk en dat los ik dan op met een shake of yoghurt

Ik maak alles de avond van te voren klaar (behalve avond eten) ik eet dan overdag gewoon wanneer het uitkomt of wanneer ik trek heb. Vaste eetmomenten zijn icm mijn baan zo goed als onmogelijk.

Ik eet 4x per dag (13.00 - 16.30/17.00 - 18.15 - 20.30) en voordat ik IF deed at ik 6x per dag (7.00 - 10.30 - 12.30 - 16.30 - 18.15 - 20.30).

3x
0600
1730
2100

ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten, tussendoortje

Hah maar jij eet wel grote porties :smiley:

Zie je soms echt mega borden wegwerken, dat is wel 1000 calorieën soms in 1x, of niet @erikhuizenga

6x of soms 7x
ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten, tussendoortje. (Soms dus 2 als ik niet aan mijn calorieën kom)

Wow hoe houd je het vol van de vroege ochtend tot je 2e maaltijd?

@Wesley is een machine :stuck_out_tongue: één van de meest gedisciplineerde mensen die ik ken.

Ik heb een hele dynamische baan waar ik heel de dag gebeld wordt met verschillende issues. Ik begin om 06:30 of 0700 en werk dan aan 1 stuk door tot 1700 uur ofzo…

Eigenlijk denk ik dan gewoon niet aan eten. En als ik honger heb drink ik een flesje water en weer door :+1: