FIT.nl

Hoeveel calorieën heb ik nodig?

Hi,

Ik heb reeds contact gehad met jullie collega hierover maar verder niets meer gehoord. Vandaar dat ik mijn vraag nogmaals hier post. Ik wil morgen namelijk beginnen met het nieuwe plan.

Ik heb het personal meal plan gekocht en ik heb hier een vraag over.

Ik zie dat het schema op 2700 kcal is berust. Is dit niet wat veel als ik wil afvallen? Ik heb een kantoor baan en sport 1a2 keer per week. Ik ben 31 jaar oud, 194cm en 107 kg.

Ik sport ongeveer 1 a 2 keer per week incl cardio. Als ik de food app gebruik berekend hij ongeveer 2256 kcal per dag aan energiebehoefte.

Zou ik een schema kunnen krijgen wat ongeveer op 2200 kcal zit? Ik wil 10kg afvallen de komende tijd.

Welkom :slight_smile:

Volgens mij heb je mailcontact met @erikhuizenga dat is denk ik een veel kortere klap. Stuur hem even een mailtje met je verzoek.

Dat zouden we zeker kunnen proberen! Even kijken hoe het gaat. En hoe je je daarbij voelt. @erikhuizenga helpt je verder op weg.

Let wel: 10kg afvallen is wel een flinke opgave, vooral als je dit vol wilt houden. Het gaat met name om het aanpassen van je gewoontes. Het aanleren van een nieuw eetpatroon. Stap voor stap.

2 likes

Hi,

Thanks voor je terugkoppeling. Ik wil het voeding schema vam fit.nl gebruiken om een basis te leggen. Een soort houvast/leidraad. Ik ga @erikhuizenga nog even contacten met wat ik nu echt wil. Want ik ben denk ik niet echt duidelijk geweest :slight_smile:

1 like

@tasi dan zie ik je mailtje wel verschijnen :slight_smile: