FIT.nl

Hoe krijg ik mijn onderbuik strakker?

Hoi ik ben leroy en nieuw hier ik zou graag willen weten hoe ik mijn onderbuik strakker krijg

Je vetpercentage verlagen. Voorop staat het zorgen voor een calorietekort. Daarbij train je de buikspieren.

Yes wat @Floris zegt + misschien handig om dit artikel volledig door te lezen: https://www.fit.nl/afvallen

Oke ja ik ben ongeveer anderhalfe maande bezig met sporten nu en ongeveer een maand let ik een beetje op me voeding niet echt extreem maar ik let er wel op sochtens eet ik 2 bruine boterhammen met kaas dat is rond 8 uur rond 10 uur eet ik een appel of een rijstwafel met pindakaas en rond 12 eet ik weet 2 boterhammen met kipfilet en een appel of weer een rijstewafel en dan rond half 3 als ik trek heb een rijstewafel maar dat is meestal niet en dan rond half 5-5 uur warm eten probeer dat zo gezond mogelijk te doen en dan savond ron 8-9 een stuk fruit of rijstewafel als ik trek heb zijn hierbij nog wat dingen wat ik kan aanpassen? Daarbij train ik 2 x in de week sportschool totaal is dat 2 en half uur en daarnaast bankdruk ik thuis bijna elke dag en doe ik biikspieroefeningen

Ik denk dat het handig is om eerst eens inzicht te krijgen in je energie-innaname en uitgifte voordat we extra tips geven. Dit kan je doen door je voeding bij te houden in een app, zoals Myfitnesspal of de FIT Methode-app. De basis moet eerst goed staan + heb je het artikel doorgelezen dat ik hierboven aanhaalde?

Aaaah oke ja ik heb een gedeelte gelezen nog niet alles zal er vanavond weer even na kijken naar mijn training en zon app is best een goed idee dat ga ik doen dus vanuit dat heb ik dus meer inzicht kwa erngie inname en afname