FIT.nl

Hoe gaat het met jullie progressie en doelen?

Ik heb mij de laatste 7 maanden vooral op wielrennen gericht. Ik ben tevreden met de progressie die ik daarin heb geboekt. Ik heb 1 keer een klein dipje gehad van ongeveer 2 weken door een kleine blessure. Maar daar kwam ik weer goed overheen gelukkig. Interessant om te zien hoe je weer over een dipje heen kan komen. Bij mij ( en de mensen die ik coach) helpt het vaak om o.a. weer met kleine stapjes te beginnen. Dus niet te veel van jezelf eisen.

Hoe gaat het met jullie doelen? Zijn jullie bijv. tegen dipjes aangelopen en hoe ben je daar door overheen gekomen?

Doel: mentaal fit blijven en door middel van krachttraining.

Ook wil ik beginnen met m’n conditie omdat ik komend jaar in de zomer meer wil gaan fietsen naar m’n werk.

Inmiddels betere geleerd hoe de benchpress met een arch werkt
Geleerd hoe steviger te staan en te brachen bij een squat.

Dipjes:
Ik heb met name moeite om ritme te vinden. Dit kom omdat ik veel met school bezig ben (fitvakB) en weinig uren in de sportscholen krijg/heb.

1 like

@KKC Gezond om naar je werk te fietsen.

Hoe merk je dat de arch je bij de bench press helpt. Is dat omdat je een kleinere hoek hebt en meer je hele lichaam aanspant?

Hoe veel uur/ dagen kan je ongeveer per week aan de gym besteden?

Omdat ik inderdaad alle kracht uit het lichaam haal en je meer voor je uit dan boven je zelf drukt.

Ik heb te veel uur om in de sportschool te besteden, dat is het probleem niet.
Ik werk tenminste 14 uur in de week en doe daarnaast een opleiding tot personal trainer. Genoeg tijd om de sportschool dus in te duiken.

Ik wil meer werken alleen zit dat er momenteel niet in.

1 like