FIT.nl

Hoe gaat het met jullie doelen?

We zijn al weer in de vierde week van januari beland. Ik vroeg me af hoe het met jullie doelen gaat? Waar ben je tegen aangelopen en wat ging er goed?

Nou, de trainingen mbt 240km voor Villa Pardoes gaan echt top! Heb een (leen) racefiets gesponsord gekregen dus ik kan daar mee aan de slag :grin:
Daarnaast wil ik dit jaar naar de 15%bodyfat zakken. Ook mijn intermittend fasting weer opgepakt en dit zorgt voor mij voor een stok achter de deur. :sunglasses::+1:

Ik heb vandaag sinds lange tijd mijn backlever progressie weer eens gefilmd en dat valt mij niet tegen. De aanhouder wint en ik heb geen idee hoelang ik nog aan moet houden voordat ik deze oefening meester ben.

Woh je bent al ver @wouterduijndam ! Nog 1-3 maandjes gok ik :slight_smile:

Voorral je core & bovenrug versterken. Heb je het wel een in de ringen geprobeerd of met een stang? Ben benieuwd of je verschilt merkt.

Ja en ja, thuis in de ringen en op de sportschool of in mijn park aan de stang.
Het is allemaal erg zwaar en thuis of in het park kan ik mijzelf niet filmen.

Mooi om te horen :slight_smile: Hoe veel km’s maak je nu in de week?

Op lange afstand nu 70km in 1 rit en op de spinningfiets ongeveer 25km. Daarnaast fiets ik 10km in totaal van thuis/werk :grin: en elke week doe ik er 10km bij tot aan de 175km.

Tof dat je daar zo mee bezig bent. Ik heb mijn focus nu op te veel dingen om er nog wat bij te leren :sweat_smile: Maar een muscle up of een andere calestenic trucje lijkt me ook tof om nog eens te leren.

Ob ja ik wil ook nog veel leren haha. Eerst mn goede doel en dan weer iets anders leren. Zo blijven we bezig :rofl:

Voor een muscle up word aangeraden om eerst te trainen op minimaal 15 explosieve pull ups.
Ik kom aan de 7 en moet nog even doortrainen.
Wel heb ik het idee naarmate alles in de bovenbouw groeit ook de oefeningen groeien.
Dit motiveerd enorm om ermee door te blijven gaan.

Ik hou mijn doelen goed vol eigenlijk. 3x per week sporten en gezond eten. Alcohol drink ik zelden nog.

knap! 15 is veel.

Juist sinds begin van het nieuwe jaar gaat het minder goed met m’n doelen. In december heb ik het mezelf (bewust) gegunt om wat soepeler om te gaan met voeding, zolang ik maar consequent bleef sporten. Dat ging goed. Maar nu in januari moet ik echt weer even m’n focus terug zien te vinden. Sporten doe ik nog steeds 3x per week maar de voeding moet weer terug naar gezond.

Loop achter met mijn doel

Wat goed Wikkie! Eigenlijk lukt het me nu ook beter om 3x per week sporten vol te houden, nu echt in de agenda ingepland en gewoon gaan!!

Hoi @Harald, wat was precies je doel?

Loop achter met mijn doel

Hoi Erik ,
Ik wou verder schijven maar op mijn iPhone krijg ik een raar beeld,hele grote simbolen en alles loop door elkaar heen
er ging iets fout wou nog niet verzenden maar blijkbaar toch gedaan
Nu op de iPad dat gaat het goed.

Ik loop achter omdat ik een virus heb opgelopen aan de longen en mijn rust moet nemen.
Ik ben nog steeds niet 100%,maar ik ga de goede kant op.
Vorig jaar mijn doelen behaald dat was mijn voeding en alcohol gebruik aan te pakken dat is gelukt.
Nu tijd om mijn hardlopen aan te pakken.
afgelopen jaar wel wezen hardlopen maar op laag een laag pitje
Mijn plan was(is) als ik weer 100%fit ben
2Xper week full body trainen.
En hardlopen 3/4 keer per week
Mijn week totaal was 20 km per week met 3 lopen dat wil ik naar ca 50 km per week.
Mijn lange langzame duur is nu ca 10 km dat wil ik naar 18 km totaal brengen.
Ik ga mijn totaal km per week met max 10% verhogen
Als dat is gerealiseerd ga ik aan mijn snelheid werken.
En als alles lukt wil ik weer een halve marathon gaan lopen
zondag ga ik weer beginnen met hardlopen ca 6 km in laag tempo.
Dus een kleine stagnering, maar komt wel goed :muscle:t2:

Sterkte met aansterken Harald!
Ik ken het, ik heb vorig jaar een ontstoken luchtpijp gehad en het jaar daarvoor had ik een longontsteking.
Van de luchtpijp ontsteking heb ik zeker 2 maanden last gehad.

Dank je Wouter …Het gaat gelukkig steeds beter wel eind van de werk dag erg moe