FIT.nl

Hoe FIT-girls versieren in de sportschool? :P

Misschien een beetje ordinair topic. Maar toch ben ik benieuwd of jullie tips hebben :stuck_out_tongue:

De gym (basic fit dit geval) voelt soms een beetje als een alfa mannetjes bijeenkomst. “Check hoeveel gewicht ik kan verplaatsen” “Jij bent sterk zeg! Maar moet je mij eens zien, ik kan met deze oefening nog veel meer gewicht verplaatsen.” Allemaal leuk en aardig. Maar wanneer puntje bij paatje komt, en al deze alfa-mannetjes het grootste doeleind van hun uitmuntend fysieke in de praktijk kunnen brengen, en dan heb ik het over het versieren van een fit-girl pareltje, dan durven ze vaak geen woord te wisselen en kijken ze elkaar met de gedachten “bluf als je haar aanspreekt”…

Ok dit was vrij zwart wit en redelijk stigmatiserend beschreven. Toch is het een redelijk beeld van hoe er er soms aan toe gaat. Toch snap ik die mannetjes wel. Ik heb het gevoel dan deze FIT-grils moeilijker te benaderen zijn en minder open staan voor contact. Ben je een creap als je iemand aanspreekt in de gym? En hebben jullie tips om toch een eerste contact te leggen?

Asking for a friend :stuck_out_tongue:

Ik praat eigenlijk weinig op de sportschool, luister vooral muziek.
Sowieso verplaats ik weinig gewicht en train ik vooral met mijn eigen lichaamsgewicht.
Dat is al een drempel die je moet te zien overwinnen vooral onder de oude garde.
Die snappen niet waar ik voor train. Ik heb al eens de opmerking naar mijn hoofd gehad dat als ik met hem had meegetraind ik veel verder was geweest dan waar ik nu ben.
Maar een simpele handstand kan hij niet…

Het ligt er denk ik aan met wat voor doel je iemand probeert aan te spreken en of dit oprecht- en eerlijk gebeurt.
Voor een date met iemand uit je sportschool zul je moeten werken denk ik…

@Erikeems

Ik zou niet te veel de nadruk leggen op versieren. Dat kan ongemakkelijke situaties opleveren. Maar het meer insteken als een praatje maken (zonder wat van een ander te willen) zoals je waarschijnlijk met mannen ook wel doet. Je merkt dan vanzelf wel of ze geïnteresseerd is of niet. En anders heb je een leuk praatje gehad.

Ik zou de "fitgirl’ juist met rust laten in de sportschool.
De interesse ligt op dat moment heel ergens anders dan bij mannen.

Ik zou wachten tot ze klaar is en haar buiten opwachten.
Dan stiekem naar haar huis volgen en stalken.
Na een maand of 3 de foto’s laten zien die je gemaakt hebt en chanteren dat wanneer ze je blijft negeren je doorgaat met waar je mee bezig bent.
Hele effectieve methode.

:rofl:

Zou ook niet te veel doen. Iedereen is er om te trainen, niet om eindeloos te praten. Zoals Erik zegt, grote kans dat het ongemakkelijk kan worden, zeker omdat iedereen meekijkt/luistert.

Precies dit :slight_smile:

Altijd insteek om nieuwe vrienden te maken. Niet te akward maken, maar gewoon met doel om nieuwe mensen te leren kennen.

Meeste mannen duiken er vaak te snel bovenop waarbij het doel te duidelijk is, dat knapt af.

Maar als je een beetje sociaal bent aangelegd, zult je snel genoeg merken of iemand er wel of niet op zit te wachten. Meeste mensen vinden het wel leuk om aangesproken te worden. Zo lang het maar niet te stalkerig is.

En ik vind het ook een heel goede karaktereigenschap: op anderen durven af te stappen en praten, zowel mannen als vrouwen. Goede skill. Kan je veel brengen, lekker in de praktijk brengen.

Niet te veel inderdaad. :stuck_out_tongue: Gym is geen kroeg hehe :tada:

@Jasper Als ik iemand de ballen zie tonen om op iemand af te stappen heb ik alleen maar respect voor (als dit natuurlijk wel op een respectvolle manier gebeurt). Ik zou je niet zoveel aantrekken wat anderen over je denken.

Mijn antwoord op deze topic als vrouw is wellicht waardevol :slightly_smiling_face:

Als je een meisje in de gym leuk vindt beginnen met oogcontact maken, en dan merk je vaak al een beetje of zij ook geïnteresseerd is. Dan een praatje maken en kijken hoe dat gaat. We bijten in ieder geval niet! (ik niet tenminste :innocent:)

Oh en als dat niet werkt zou ik doen wat Gielemans zegt :sweat_smile:

Ik heb nog een tal meer van deze ideeën/adviezen.
Just ask :crazy_face:

Ik word juist altijd een beetje zenuwachtig als ze oogcontact maken, ik denk dan altijd dat ze aan het checken zijn hoe ik mijn oefening doe en dat ik hem wellicht niet goed doe.

Mijn advies zou zijn om tactisch in haar buurt oefeningen te doen. En dan toevallig dicht bij het apparaat te moeten zijn waar zij ook bezig is. Dan vraag je, gentleman als je bent, of ze er last van heeft. Grote kans dat als ze klaar is met haar oefening je nog even veel succes wenst, of op zijn minst een knikje.

De keren daarna kan je haar begroeten, een grapje maken en een praatje maken…

Zoiets zou ik in ieder geval wel kunnen waarderen :wink:

@Erikeems

Gewoon een paar keer oogcontact maken zoals @Khadis zegt! Even uitzoeken of ze vrijgezel is en dan je lijntje uitgooien :stuck_out_tongue:

of een battle rope uitgooien :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sinds dit topic is geopend denk ik steeds wanneer iemand mij aankijkt dat ze mij aan het checken zijn.
Weet mij geen houding meer te geven :sweat:
Durf niet eens meer te gaan douchen of naar de sauna te gaan.

Als je echt een serieuze reactie wilt krijgen heb je eigenlijk 1 optie.

• zet een doos Mcnuggets voor de dame in kwestie neer als deze aan het squatten is.

Whahahaha briljant! Zelfs ik zou daar voor zwichten onder het squaten :rofl::rofl:

Ik vraag me dan wel af hoe het andersom aangepakt zou moeten worden… als dus de vrouw een man ziet zitten op de sportschool. Wensen mannen hetzelfde als hierboven aangedragen adviezen of gaat dat toch anders? :thinking:

Ik praat alleen voor mezelf, maar ik zou wel gestalked en gechanteerd willen worden.
Dat is wel een guilty plessure/droom van mij ja.
En die droom heeft altijd wel een happy end😋