FIT.nl

Hoe blijf je gemotiveerd om af te vallen? [Artikel]

2019 is aangebroken. Oftewel de tijd van goede voornemens. Afvallen staat misschien bij jou ook wel bovenaan het lijstje. Helaas lukt het weinigen om een goede voornemen ook echt te realiseren. Zo blijkt bijvoorbeeld uit ons goede-voornemens-onderzoek dat 65% van de mensen hun goede voornemens afgelopen jaar niet succesvol hebben behaald.

De komende weken helpt coach @erikhuizenga je met drie artikelen om blijvend af te vallen. In het eerste artikel gaat hij in op de vraag: hoe blijf je gemotiveerd om af te vallen?

1: Door deze website te blijven volgen en lezen :heavy_check_mark:

Eigenlijk het allerlastigste, goed idee voor een serie!

Door goed voorbereid de deur uit te gaan of te gaan werken. Het voorkomt stress en het voorkomt ook een makkelijk / slechte voor de hand liggende maaltijd.

Ook heb ik altijd een komkommer in mijn rugzak zitten. Als ik een snaaibui op voel komen of iemand gaat taart trakteren op mijn werk dan eet ik die komkommer op. Je raad het al, daarna nergens meer trek in en verzadigd voor het moment.

Wat een goede tip zeg! :cucumber:

Een goede voorbereiding is het halve werk…

Ziet er lekker uit ook :slight_smile:

Gewokte bloemkool, met paprika ,champignons en een rode curry boemboe voor de smaak.
De chiliburger is van BoonBonen.

Hehe zou mooi zijn als dat echt helpt.

Ik ben dit jaar wel 2-3 kilo vet verloren. Wel blij mee. Nu doorzetten/volhouden. :tada: