FIT.nl

Hoe blijf ik gemotiveerd? [Artikel]

Ik ben benieuwd. Hoe ga jij om met een motivatiedip? Hoe blijf jij jezelf motiveren? Laat het weten in een reactie👇

Coach @erikhuizenga schreef een artikel met 8 handige tips die jou helpen om beter met een motivatiedipje om te gaan:

Door jezelf te belonen met nieuwe paralettes :star_struck:

He wat tof zeg! :smiley:

Raak je gemotiveerd van de handstand oefenen?

Niet echt, wel alle andere oefeningen die je hierop overal kunt uitvoeren.

Door een deload week te pakken
Ik word helemaal gek thuis van het niet kunnen trainen.
Ben denk ik nog nooit zo gemotiveerd geweest om weer te mogen trainen.
:thinking:

Ik merk dat nu ik 25 kilo ben afgevallen wel wat motivatie verlies. Ben er nog niet. Maar omdat ik al zolang zo streng ben geweest en veel gesport heb nu een beetje motivatie kwijt ben.
Maar ja… komt wel weer goed hoop ik.

Woooow wat een resultaat zeg! Knap! Je mindset is dus niks mis mee! De laatste loodjes zijn altijd het zwaarste :muscle::sunglasses::+1: ik heb er ook moeite mee maar t moet gewoon haha. Ik zal de finish halen en dan kijk ik wel verder :muscle::grin::+1: lekker blijven doorgaan! Indd een deload week of gewoon lekker wandelen zodat je mentaal ook weer aansterkt. Gaat je lukken :muscle::muscle::muscle:

En als het niet goed komt zoek op tijd hulp!

Ik ben zelf ook 28kg afgevallen en had vorig jaar precies hetzelfde. Ik kon mijzelf niet motiveren en had last van meerdere kleinere blessures. Hierop contact gezocht met mijn zorg verzekering en mocht ik aan de slag met een sport en voeding begeleider. Ik heb zo’n 3 maanden lang getraind en gesproken met hem wat mij erg goed heeft gedaan.