FIT.nl

Goede plek vinden

Hoi allemaal :slight_smile: Ik heb een tijdje gezocht of deze vraag zou mogen, maar ik kan het niet goed vinden. Sorry als het niet de bedoeling is, dan mag ie weer verwijderd worden :see_no_evil:
Ik ken bepaalde sportscholen in Amsterdam die ‘huge’ zijn, maar dus ook een plek hebben om te werken en te eten, en veel mogelijkheden qua persoonlijke begeleiding oa met voeding. Ik ben zoekende naar een vorm van dagbesteding, maar merk dat dit vanuit m’n eigen kamer thuis best wel lastig is. Aangezien ik zo van sporten houd, vond ik die in Amsterdam heel fijn klinken. Lekker sporten, lunchen daar en nog wat werken aan projectjes op m’n laptop. Dan ben ik gewoon ook echt een paar uur de deur uit, niet alleen 1,5 uur om te sporten. Ik hoef echt geen gigantische dagbesteding, maar dat ik een paar keer per week dat kan doen spreekt me wel aan, en voelt soort van fijn om alles bij elkaar te hebben. Maar om praktisch te worden, ik woon een flink end van Amsterdam. Ik woon tussen Utrecht en Gouda. Het is wel een mogelijkheid, maar das een flinke treinreis. Nou is, uitermate logisch overigens, dat niet bij de gemiddelde sportschool. Plaatstelijke sportschool is gewoon een sportschool, maar kan je niet zitten/werken of eten. Hebben jullie tips van wellicht sportscholen die jullie kennen, of tips hoe ik dit misschien zou kunnen realiseren, plekken die ik zou moeten benaderen? Nogmaals, sorry als het hier niet hoort, ik probeer het even.
Alvast super bedankt, en fijne avond.
Deborah

Ah goede vraag! Ik zou dat niet zo 1 2 3 weten. Zou graag de ‘gouden tip’ geven.

@debbiebos goede vraag, ben je zelfstandig ondernemer? ik denk dat je dan het beste even wat sportscholen kunt bellen en dan deze vraag voorleggen :slight_smile:

Hoi Erik en Jeroen, sorry voor de vertraging :see_no_evil:
Bedankt! Soort van zelfstandig ondernemer, niet helemaal, maar werk wel voor mezelf. Ik ga nog eens goed rondkijken en dat bellen is een goede, bedankt. Ik ga het zien. En als je toevallig nog wat tegenkomt houd ik me aanbevolen :slight_smile:

1 like