FIT.nl

Fernand krachttraining fitness


#1

HI iedereen ik ben fernand ik doe al vier maand kracht training vanwege dat ik het leuk vind en ook omdat ik het 18 jaar geleden ook jaren aan een stuk deed maar nu zijn ik het ook met een doel begonnen
ik was vele jaren mager tot op mijn 26 jaar mijn schildklier kapot ging en ook mijn metabolisme waardoor ik van de dokters te horen kreeg dat mijn verbrandings system nog maar 0,01 % was ik heb toen van de professor van gaal groeihormoon toegediend kreeg dat ook op negatieve resultaten uitliep ik woog toen 180 kg heb toen nood gedwongen in 2013 een gastric bypass gekregen vanwege dat ik slaap apneu had ben toen 100 kg afgevallen in 6 maand jaren ging het goed 6 kleine maaltijden per dag tot 2 jaar de kilo’s terug begonnen bij te niet vanwege het eten maar vanwege de kapotte schildklier en metabolisme toen leerde ik 2 bodybuilders kennen op mijn werk die puur natuurlijk trainen op basis van eiwitkuur en ik vond het intressant te zien van hun resultaten dus ben ik daar ook mee begonnen 4 kracht training dagen en 1 cardio dag max 45 min ik ben begonnen bij 118 kg weeg nu nog 104 kg mijn voeding bestaat uit speltrijstkoeken kip en rijst en water met 2 gr magnesium per dag extra per dag vanwege de krampen
dit zijn mijn oefeningen
dag 1 borst-biceps-buik
bench press 60 kg , dumbbell incline fly’s 18 kg incline press 2x30 kg pec fly (pec deck) 50 kg
dumbbell curl 40 kg dumbbell hamer 2x18 kg cable standing bicep 50 kg abdominal 55 kg
Rotary torso 45 kg
dag 2 schouders-triceps
shoulder press 55 kg dumbbel side laterals 2x18 kg dumbbel front 2x20 kg dumbbell bent 2x16 kg
shrugs 2x30 kg French press rope 45 kg cable triceps pushdown 45 kg seated dip 75 kg
dag 3 rug-kuiten-buik
wide grip pulldown behind the neck 50kg dumbell one arm row 24kg pulldown machine 2x35 kg

reverse grip lat pulldown 50kg hyperextension - calf fraise plate loaded 70 kg calf press on leg press 125 kg
abs bench - abdominal 55 kg Rotary torso 45 kg
dag 4 benen
leg extension 50 kg squat 120 kg leg press plat is 140 kg en leg press omhoog duwen is 260 kg
seated leg curl 55 kg inner thigh 70 kg outer thigh 70 kg
elke keer maak ik mijn spieren kapot en elke laatste oefening leg ik mij droog alleen wil ik mij nog droogleggen in de voeding


#2

Hi Fernand,

Wat een heftig verhaal, maar knap wat je hebt bereikt! Qua voeding, is het handig om je voedingspatroon een tijdje te loggen in ‘mijn eetmeter’. Zo zie je ook gelijk wat je per dag extra nodig hebt. Ik zie bijvoorbeeld dat je geen brood eet. Dat zou ik je wel aanraden.

Qua trainingsschema. Ik begrijp niet helemaal wat er staat qua hoeveel sets je doet.


#3

Hoe gaat het nu @ferdinand

Heb je nog wat gehad aan de feedback van @erikhuizenga ?


#4

@fernand ? :slight_smile: