FIT.nl

Even voorstellen

Hoi,
Ik ben D. Sol, 48 jaar jong.
Ik ben na een hele lange periode niets doen ben ik in september 2019 weer begonnen met fitnessen en hoop maar vooral denk dat het mij deze keer goed gaat lukken. Ik train aan het begin om de dag maar nu train ik 6 dagen per week. Ik voel mij geweldig maar besef ook dat het maar het begin is. Ik wil dat het mijn leefstijl wordt, dus niet even tijdelijk afvallen en weer terug op de oude …
Trouwens ik ben trots op mijn zelf dat ik al heel lang gestopt ben met roken en dat zonder hulpmiddel.
Ik eet de laatste tijden goed en gezond. Ik vindt deze website geweldig. Ik kijk bijna elke dag naar de oefeningen en lees veel tips en meer.

Zet hem op.

1 like

Wat gezond dat je gestopt bent met roken. Een hele knappe prestatie. Mooi om te horen dat je zoveel aan de website hebt :slight_smile:

6 dagen sporten is heel veel. Je moet jezelf niet overbelasten. Heb je het gevoel dat je voldoende herstelt?

Ik heb wel het gevoel dat ik voldoende herstel. Want train 2 dagen kracht en 3e dag cardio 4e dag rust en dan weer 2 dagen kracht en 3e dag cardio. En als ik merk dat ik te moe voel (door werk of anders) dan rust ik 2 dagen.
Vind je toch dat het te veel is ,graag jouw advies.

1 like

Als je het zo bekijkt dan zoek je voor jezelf een goede balans.