FIT.nl

Even voorstellen: Peggy

Hi all :raising_hand_woman:

Bij toeval ontdekte ik Fit.nl, maar een forum als deze lijkt me in mijn situatie wel handig.
Ik zal me eerst even voorstellen:

Mijn naam is Peggy, ik ben 23 jaar oud en HBO-Verpleegkunde-student. Ik heb al vaker fitness geprobeerd, maar had steeds geen flauw idee hoe ik het moest aanpakken. Een personal trainer zorgt dan natuurlijk weer voor een hoop extra kosten. Ik dans 2x per week (Hiphop en Contemporary), loop hard, en overweeg om me daarnaast weer aan te melden bij de sportschool. Ik ben namelijk niet zo tevreden als ik tijdens het dansen in de spiegel kijk, en mijn kracht en coördinatie kunnen ook wel een opkikker gebruiken.

Ik heb nog altijd geen concreet plan over hoe ik mijn fitness-reis wil gaan vormgeven, maar ik hoop in ieder geval hier het een en ander te kunnen leren om goed van start te kunnen gaan.

Ik ben er klaar voor :muscle:

Liefs, Peggy

2 likes

Leuk om te lezen Peggy :slight_smile:

Mooi dat je gemotiveerd bent en een reis wil maken in sport en voeding.

Waar ligt voor jou nu de uitdaging?

1 like

Thanks voor je reactie @j.vandermark :smiley:

Ik denk dat de grootste uitdaging voor mij nu is om sporten te combineren met een drukke baan en studie haha. Met name omdat ik dus niet zo goed weet hoe ik het beste kan beginnen.

1 like

Ah ja, got it! Beste is om gewoon te starten :slight_smile:

@peggy

Leuk dat je zo aan de slag gaat met fitness. Het is handig om eerst voor jezelf na te gaan hoe vaak je wilt trainen? Hoe lang en op welke dagen. Vervolgens kun je daar een schema op af stemmen :slight_smile: