FIT.nl

Even voorstellen Farida


#1

Hi allemaal! Mijn naam is Farida en ik zit nu een tijdje op deze site. Ik ben nu ongeveer 1,5 jaar serieus bezig met fitness en mijn voeding. Ik ben altijd slank geweest en kon eten wat ik maar wilde zonder duidelijk waarneembaar aan te komen. Totdat ik op een gegeven moment de fitness wereld eigenlijk ontdekte en destijds er te makkelijk over dacht om maar “even” wat squats en buikspieroefeningen erin te gooien en dan er zo uit komen te zien als Meghan Fox haha! Nu, weet ik mijn doel. En dat is de beste versie van mezelf worden zowel fysiek als mentaal. Nu het zomer is merk ik vooral dat ik het moeilijk vind om correct te blijven eten. Houdt in voor mij, meal prep lunch en avondeten. Vaak een maaltijd met kip en groente. Maar om dat te eten op het strand… dus als jullie evt tips hebben voor on the go hapjes hoor ik het graag!! :smiley: Ik heb geen vaste cheat day gezien cheat meals op gelegenheden mij beter passen. Mijn spiermassa heb ik al wat op weten te bouwen dmv 5 keer per week krachttraining te doen. Ik heb daarmee ook mijn vetprecentage nu op 18% zitten gezien ik veel meer meer voeding at hoog in eiwitten maar ook kcal. Ik wil mijn vetprecentage omlaag brengen en mijn spieren zichtbaarder krijgen. Over drie weken ga ik heerlijk naar a la Spanje. Het maakt me niet uit hoeveel maar dan wil ik een nummer lager dan 18 zien staan voordat ik weg ga haha zonder al te veel spiermassa verliezen. Zo, super leuk dat je de moeite genomen heb om mijn verhaal te lezen en hoop van je te horen! Groetjes mij :slight_smile:


#2

@FKFitness,

Fanatieke sporter :blush::muscle:


#3

Leuk om te lezen :slight_smile:
Mooi dat je plezier aan de sport beleeft.

Waar ligt voor jou nu de grootste uitdaging @FKFitness ?


#4

Voeding! Vooral met vakanties, dagjes weg. Dan zijn de verleidingen enorm :l


#5

Hoe ga je daar mee om? Laat je je je lekker gaan? Of sport je na de vakantie het er weer af?


#6

Ik laat me zeker vaker gaan nu. Kies er wel de goeie momenten voor. Op zn tijd drankje en een bak ben en jerry’s hahaha. Dat moet ook kunnen en moet ik mezelf niet verbieden, moet overigens alleen wel opletten dat ik dit niet vaker dan 2 keer per week ga doen nu… iemand trouwens toevallig tips voor gezonde lekkere snacks om mee te nemen naar het strand oid? :smile:


#7

Zeker, hier vind je een aantal opties.


#8

@FKFitness

Is het een beetje gelukt met de gezonde snacks voor op het strand? :slight_smile:


#9

Yes! Ik heb ook van die breakers meegenomen van melkunie, bosbes banaan vind die handig voor onderweg :wink:


#10

:muscle: nice :slight_smile:

Die bevatten wel relatief veel suikers trouwens. Zou ik eerder een bakje kwark pakken. Heb je net wat meer eiwitten. En wat fruit/snack groente (worteltjes/snacktomaatjes).


#11

Ja zo jammer ze zijn echt ideaal om mee te nemen!! Thx voor je hulp! :smiley: