FIT.nl

[Column] Voor wie doe jij het eigenlijk?

We zijn benieuwd. Als jij dingen op social media post. Voor wie doe jij dat?

Voor jezelf of het beeld van anderen?

@LauraL schreef er een treffende column over.

Laat hieronder jouw mening achter! We zijn benieuwd.

Leuk geschreven @LauraL!
We zijn toch een mooi aantal egocentrische mensen bij elkaar op deze aardbol :slight_smile:

Goed geschreven @LauraL

Voor mezelf en niemand anders.
Mezelf nooit ingecheckt in de sportschool, geen selfies,geen foto’s, helemaal niks.
Erger me eigen aan mensen die ineens naar de sportschool gaan en dat iedereen dat moet weten en paar weken later hoorde je er niks meer over.
Nooit Instagram of Twitter gehad en sinds een paar maanden Facebook uitgezet!!!
Heer-lijk, je niet meer storen aan een hoop onzin en zoals de schrijfster beschrijft, je niet bij elke scheet hoeven bedenken hoe je dat op Facebook etc,zou zetten en overkomen.!!
Aanrader :wink::wink:

Je zou het voor jezelf moeten doen en niet voor anderen. Als je het voor anderen doet kun je het beter achterwegen laten, want de anderen zullen het waarschijnlijk toch niks uitmaken.

Ik heb geleerd om naar jezelf te luisteren in de afgelopen periode. Ik ga voor mezelf sporten, gezonder eten en dergelijke.

Ik heb mijn Facebook account helemaal verwijderd om niet meer naar het gezeur/gezeik/ mooier voor doen dan het is hoef te kijken/lezen.

Ik doe het hoofdzakelijk voor mijzelf en probeer het goede voorbeeld te geven aan mijn dochtertje van 6.

Uiteindelijk doe je het allemaal voor jezelf. Je lichaam is wat je gekregen hebt en daar moet je goed voor zorgen vind ik.
Daarnaast ben ik een voorbeeld voor mijn dochter, zij kijkt naar me en leert van mij.
Verder geniet ik van het proces, met alle ups en downs die erbij zitten en leer hier ook weer van. :hugs: