FIT.nl

Bugs / fouten op site & forum

Ha toppers :slight_smile:

Merk jij dat iets niet goed werkt? Zie je een foutje/bug? Geldt zowel voor Forum als website.

Meld het dan hieronder in een reactie. Hebben wij weer wat om aan te sleutel/verbeteren :smiley:

We zijn altijd bezig met verbeteren, maar er kunnen ook dingen breken, laat het weten! :muscle:

1 like

Ik kwam een klein design technisch foutje tegen. Als je een topic lees en je je meldingen opent dan valt dit door elkaar heen. Als je dan een op melding wilt klikken dan valt net de 3/3 er overheen.

Geen ramp hoor, maar soms wel wat vervelend ;).

1 like

Topics zonder categorie verschijnen niet zonder meer in het overzicht van nieuwe berichten (app)

1 like

Ja weird hea, viel mij ookal op. Zou eens kijken of dat in te stellen valt.

Yes,

Is een bekende bug. We draaien onze eigen opmaak over de forum software heen. Staat op het todo lijstje van de ontwerper :slight_smile:

Deze bug is als het goed is nu opgelost!

1 like

We hebben ook wat wijzingingen doorgevoerd in de styling, voor dit account is het nu opgelost. Bij jou ook?

1 like

Excuus voor mij late reactie. Ik ondervind dit probleem nog steeds.

Ik probeer een schema te ontvangen in mijn mail en vul alle stappen in. Als laatste krijg ik onderstaande voor me dit heb ik al 3x ingevult en volgens mij hoort dit al niet eens tenminste dit is voor mij niet herkenbaar en als laatste ontvang ik geen enkele mail van jullie.
Niet in mijn inbox en ook niet in mijn spambox

@Selina88 Goed dat je het meldt. Dat klopt. Je bent ooit lid van onze nieuwsbrief geweest, maar hebt je uitgeschreven. We kunnen je met dat e-mailadres wat je opgeeft niet weer opnieuw inschrijven :slight_smile: Dat blokkeert het systeem.

Ik zou een alternatief e-mailadres proberen. Dan lukt het wel.

Los daarvan raad ik je aan om niet met een voedingsschema aan de slag te gaan. Maar je aan te melden voor een maandje online coaching. Zoals ik al eerder aangaf raad ik je aan om echt 1 op 1 met een professional aan de slag te gaan.

ow oke dankt je!
1 op 1 met iemand aan de slag te gaan klinkt als muziek in de oren maar met wie dan. Tegenwoordig mag iedereen zich professional noemen. Niet lullig bedoeld natuurlijk. Maar zeg ik als je al 3 coaches hebt gehad ben je de draait wel een beetje kwijt en weet je niet meer wie nou echt goed is. Via jullie site wil ik wel een maandje online coaching volgen

Je kunt je aanmelden via: http://coaching.fit.nl

Dan pakt Erik het op, en kun je net nog net mee voor de coachingsgroep van deze maand.

Maandag starten we weer met een nieuwe groep.

Ik durf wel te zeggen dat je hier bij Fit geen onzin te horen zal krijgen. Maar dus ook geen hypes en/of populaire antwoorden waar anderen veel geld en bekendheid mee verdienen. Wel “gewoon” de bewezen uitgangspunten waar je écht wat aan gaat hebben. Super dat je het met begeleiding op gaat pakken!

1 like

Nogmaals een poging, nu wel gefixt hoop ik. Ik zie de fout niet terugkomen in mijn browsers.

2 likes

Is opgelost inderdaad. Lekker bezig daar :muscle:!

1 like

Het valt me op dat posts in de categorie ‘comments’ bij mij niet in het lijstje recente posts terechtkomen.

1 like

Goeie, goed gezien! Was een ‘bewustje’ :smiley:

We zijn anders bang dat de feed van nieuwe artikelen het overzicht vertroebeld.

Zo gauw de community op het forum wat groter is kan het waarschijnlijk weer aan. Anders bestaat de helft van de recent feed uit comment posts wat het forum nu minder aantrekkelijk maakt.

Als je ze wilt volgen kan je rechts boven in de comment categorie volgen aanzetten, dan krijg je notificatie/email als er een nieuw topic geplaatst wordt (dit kan voor elke categorie btw!)

1 like

Twee kleine veranderingen de laatste tijd:

• De banner onderin om je in te schrijven voor het forum is nu (terecht) niet meer zichtbaar voor ingelogde gebruikers.

• Design voor mobiel is aangepast, kleinere font

• de comment post zijn weer terug bij hoger volume nu

Heb je een tip of trick of wil je wat aanpassen laat het weten!

1 like