FIT.nl

Beginnende “krachtpatser”

Beste “bodybuilders”, zoals in de titel te zien ben ik beginnend krachtpatser. Ik heb alleen niet mega veel verstand van schemas voeding etc. Ik ben 5 maandne geleden begonnen met op me voeding te letten maar raakte snel de motivatie kwijt en begon de verkeerde dingen weer te eten… ik ben van 121 naar de 107 kilo gedaald. Dit is een mega prestatie maar ik zou er graag meer uit willen halen natuurlijk. Ik hen nog redelijk wat vet en zou hangend vel liever mislopen en dit terug willen plaatsen als spier… Ik blijf nu hangen op me gewicht en heb geen enkel idee welke oefeningen en spiergroepen het beste samen gaan… en dan nog niet eens begonnen over me consuqente voeding… hopelijk kunnen jullie me informeren en motiveren… bedankt alvast!!

@nickreijnders152 welkom op het forum. Wat een knappe prestatie. 5 procent blijvend gewichtsverlies is al een hele mooie winst voor de gezondheid. Helaas kun je vetmassa niet vervangen voor spiermassa. Het kan wel gebeuren wanneer je rustig afvalt dat je vet verliest en spieren opbouwt (vooral bij beginners gebeurt dit nog wel eens).

Qua hoe je moet trainen en wat passende voeding is, leggen we bijvoorbeeld uit in de FIT Methode: https://product.fit.nl/fit-methode

Op deze pagina’s geven verder ook gratis tips over afvallen en wat goed is om te eten voor en na de training:

In onze FIT-app kun je ook een maand gratis gebruiken. Hier staan ook verschillende passende schema’s in.

Kun je hier wat mee? Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.