FIT.nl

Appel azijn/ voor en nadelen?

Beste mensen, na lang zoeken op het internet niet veel wijzer gekomen over dit product. Ik lees veel voordelen, maar ook word dat weer ontkracht op andere sites. Wat weten jullie hier over? Is dit goed voor je lichaam aangezien er vitamine en mineralen in zitten. En er word beweerd dat dit product je vetmassa wat sneller laat verbranden. En zo zijn er nog een tal van verhalen over dit product. Maar wat is nu waar en niet waar.
Ps ik weet natuurlijk dat je voor af te vallen in een negatieve energie balans moet zitten en dat is momenteel helemaal niet mijn doel aangezien ik in een bulk zit. Maar ik ben wel benieuwd naar de antwoorden. Het zou natuurlijk wel mooi zijn om wat meer droge massa op te bouwen in een bulk maar denk dat niet haalbaar is met 1 of andere drankje oid. Denk dat dat toch aan je hoeveelheid kcal overschot ligt.(hoe lager je kcal overschot, desteminder vet je zal aanzetten)
@Neekesmit1992 weet jij hier misschien meer over.

1 like

Leuke vraag! Goede conclusie aan het einde:

Antwoord is vrij simpel:

Is gewoon een drankje. Geen gekke dingen van verwachten.

Mensen zijn altijd op zoek naar wondermiddelen. Die bestaan niet. Geldt dus ook voor dit product.

3 likes

Ik slik al jaren 6 tabletten appelazijn van Holland & Barrett. Had dezelfde dingen gelezen, maar belangrijkste reden voor mij was dat ik hierdoor een betere stoelgang heb, die als gevolg van andere medicatie (waar stofwisselingsproblemen door kunnen ervaren worden) leken te ontstaan. Wetenschappelijk is het allemaal niet, en het zou (net als ons eerder gesprek over bijslikken magnesium) maar zo placebo kunnen zijn. Desondanks blijk ik ze slikken voorlopig :slight_smile:

1 like

Wat @j.vandermark dus al zegt,

Alleen wat gebruiken als je een ziekte heb is wat ik doe, dus meer magnesium na een training (is dat geen ziekte al heb je letterlijk je lichaam kapot gemaakt) en meer vitamines wanneer ik een koudje heb.

Ik heb van mijn oma de “ziekte” van Raynaud mogen erven en was jaren opzoek naar een medicijn of iets wat daar op mag lijken, nog steeds niet gevonden of ik zal een heftige operatie moeten ondergaan.

Samenvatting:
Ten diepste heeft iedereen wel iets, alleen kan de ene er beter mee leven dan de ander.

1 like

@KKC dat vind ik een beetje achter de feiten aan lopen. Waarom niet preventief supplementeren? Waarom pas als het kwaad geschied is?

Zit wat in, al heb ik momenteel geen inzicht van dat geen wat ik al voldoende neem.

1 like